BOLT-BLOG
2014.03.26 15:48

Rohamosan növekednek a mobilkeresések a Google-ben

Vásárlás mobilon?

Az Origó és a HVG is közölt nemrégen egy-egy cikket a Marin Software „Mobile Search Advertising Around the Globe” című kutatásával kapcsolatban.

 

Alig néhány nappal ezelőtt írtam arról (itt), hogy Magyarországon is rohamosan növekszik az okostelefon penetráció és használtuk megváltoztatja többek között az Internetes vásárlásokkal kapcsolatos szokásokat.

Ezért nekünk – webáruház tulajdonosoknak - igencsak oda kell figyelnünk erre a trendre! A Marin Software kutatás szintén csak megerősíthet bennünket ebben a vélekedésben. A kutatásból az említett online sajtóorgánumok kiemelik azt az adatot, amely szerint 2015 végére 50 % feletti arányban fognak a Google keresőhálózaton megjelenő hirdetésekre kattintani mobil eszközökről.

 A számunkra azonban talán még érdekesebb az a megállapítás, hogy a tabletről érkező felhasználók esetében néhány tized százalékkal jobb volt tavaly a konverziós arány, mint az asztali gépek esetében. Az okostelefon használók egyelőre még le vannak maradva ezen a területen, és azt sem szabad elfelejtenünk, hogy az adatok a Google keresési hálózaton megjelent fizetett hirdetéseire való kattintásra vonatkoznak és nem csak Magyarországra. Feltehetően azonban mi is exponenciális növekedés szemtanúi leszünk az elkövetkezendő években.

 A cikkek szerint rohamosan növekszik a hirdetők által a kimondottan okostelefonokra célzott reklámköltés, amelynek a zöme még a nagy hirdetőktől származik. Gondoljuk azonban át, hogy nem tehetnek-e szert versenyelőnyre az olyan kisebb hirdetők is, mint mi, ha még időben a reklám stratégiánk részévé tesszük a Google Adwords-ben a mobil eszközökre célzott hirdetéseket is.

Az eddig leírtakkal kapcsolatban két megjegyzést azért mindenképpen tenni kell, amelyek árnyalják a cikkek tartalmát:

  1. Az adatok NEM az organikus keresésekre vonatkoznak!
  2. A mobiltelefonon először a hirdetések jelennek meg és csak aztán az organikus találati lista!

 

Tetszik vagy másokat is érdekelhet ez a téma? Oszd meg velük!
vagy szólj hozzá itt:

 

Már megint foglalkoznom kellene a webáruházzal is!

Meg kellene csinálni ... !
Jó lenne átgondolni ... !
Be kellett volna állítani ... !
Ki kellene találni ... !
Fel kell tölteni ... !
Valamikor már ideje lenne aktualizálni ... !
Már régen le kellett volna cserélni ... !
Na igen! De ki és mikor?
Webáruház figyelmeztetés!
Az Ön webáruházának menedzserre van szüksége! Felveszi a kapcsolatot a webáruház menedzserrel?

Blogértesítő

Szívesen küldök értesítőt az új blog bejegyzésekről, csak kérnie kell!

Nevem
E-mail címem
Email még egyszer

Az adatvédelemről itt olvashat!


Én és a Facebook

Én és a Google+

Google+