BOLT-BLOG

2014.03.18 14:33
Okostelefonok és webáruházak
Okostelefon kutatás

A Google megbízásából 2013-ban is elkészült az Our Mobile Planet kutatás, amely az okostelefonok használatának megismerésére irányul.

A kutatást az Ipsos MediaCT végezte a Mobile Marketing Association és az Interactive Advertising Bureau partneri támogatásával.

Hogyan befolyásolják az okostelefon használatának jelllemzői, illetve azok változásai a webáruház tulajdonosok "életét"?

Ebből a kutatásból kiválogattam azokat az adatokat, amelyek kimondottan az Interneten való vásárlásra vonatkoznak. Magyarországon a mobilpenetráció 2013-ban 34 %, aminek nemcsak az értéke, hanem az előző évhez képest mért növekedése is figyelemre méltó.

Okostelefon penetráció Magyyarországon

 

A vásárlások tekintetében összefoglalóan elmondható, hogy Az okostelefonok megváltoztatták a fogyasztók vásárlási szokásait, 75 %-uk már végzett keresést termékre vagy szolgáltatásraa telefonján keresztül és 24 %-uk már vásárolt a telefonjáról.

 

Okostelefon penetráció Magyyarországon

 

Az okostelefonról indított keresések befolyásolják a vásárlási döntést 17 %-uk például meggondolta magát adott termék internetes megvásárlásával kapcsolatban a mobil telefonján szerzett információk alapján. Az okostelefonon megkezdett keresések aztán más csatornákon keresztül is vásárláshoz vezethetnek: 28 %-uk a számítógépen, 22 %-uk az üzletben veszi meg a kinézett terméket.

 Azoknak, akik az okostelefonjukon helyi információkra keresnek, 49 %-a megnézte a vállalkozás weboldalát, illetve 14 %-uk online vásárolt is.

 

Okostelefon penetráció Magyyarországon

 

Az okostelefon tulajdonosok egyik kiemelkedő jellemzője, hogy 73 %-uk szokott videókat nézegetni és 84 %-uk látogatja rendszeresen a közösségi oldalakat.

 Mi következik ezekből az adatokból azok számára, akik webáruházzal rendelkeznek?

 

  1. A webáruház megjelenésének tekintetében figyelembe kell venni, hogy a legkülönfélébb internetezésre alkalmas eszközzel (okostelefon, tablet, stb.) fogják azt megtekinteni a számítógépen kívül. Ezért egyre nagyobb jelentősége van annak, hogy a webáruháznak ún. reszponzív designja legyen, amely alkalmazkodik az érkező látogató „kütyüjéhez”.
  2. A reklám stratégiában figyelembe kell venni az ún. „több útvonalas konverzió” lehetőségét, vagyis azt, hogy a vásárlók egy része más eszközön tájékozódik és más eszközön bonyolítja le a tényleges vásárlást.
  3. Ki kell használni olyan reklám megjelenési lehetőségeket, amelyek a helyi jellegre fókuszálnak, mint például a Google Helyek.
  4. Amennyiben mobil felhasználókat szeretnénk megcélozni, akkor építhetünk ennek a közönségnek a videó fogyasztására is.

 

A kutatást bárki elolvashatja és saját maga is előállíthat az adatokból diagramot magának az

OUR MOBIL PLANET

 oldalán. Ehhez jó szórakozást kívánok!

 

Tetszik vagy másokat is érdekelhet ez a téma? Oszd meg velük!
vagy szólj hozzá itt:

 

Már megint foglalkoznom kellene a webáruházzal is!

Meg kellene csinálni ... !
Jó lenne átgondolni ... !
Be kellett volna állítani ... !
Ki kellene találni ... !
Fel kell tölteni ... !
Valamikor már ideje lenne aktualizálni ... !
Már régen le kellett volna cserélni ... !
Na igen! De ki és mikor?
Webáruház figyelmeztetés!
Az Ön webáruházának menedzserre van szüksége! Felveszi a kapcsolatot a webáruház menedzserrel?

Blogértesítő

Szívesen küldök értesítőt az új blog bejegyzésekről, csak kérnie kell!

Nevem
E-mail címem
Email még egyszer

Az adatvédelemről itt olvashat!


Én és a Facebook

Én és a Google+

Google+