Hogyan válasszon webáruházat?

Több olyan honlap is található ebben a témában, ahol sok praktikus jó tanácsot adnak: Mi az az 5 tipikus hiba, vagy 3 végzetes tévhit, vagy 7 megdöbbentő tény…?  Esetleg 3 ötlet, 5 tipp vagy 10 lépés a sikerhez ...! Olyan, mintha egy amerikai film, vagy egy női magazin szépségrovatának aktuális cikkének címe.

 

LEGYEN EGYEDI?

Máshol egyedinek mondott webáruházakat kínálnak 15 ezer és mondjuk 70 ezer Ft között mosolygós fiatalemberek. Egyes cégek szintén „egyedi” megoldásokkal kecsegtetnek, amely állításuk szerint „nem sablon”, de mindössze 1 hét alatt elkészül. Van ahol pedig a template alapú webáruház készítésének gyorsaságát emelik ki, a rugalmatlanságával ellentétben.

 

LEGYEN MODULÁRIS?

Ismét mások moduláris rendszerrel kápráztatnak el, amely modulok ára összeadódik és akár milliós nagyságrendű összeg is kijöhet a végén. Pláne, ha nem tudjuk előre, milyen modulokra is lesz valójában szükségünk.

 

LEGYEN INGYENES?

És végül, de tényleg utoljára vannak teljesen ingyenes megoldások is, ahol akár a konkurencia hirdetése is viríthat a saját termékeink mellett, mert az üzemeltető a reklámokból él.

 

LEGYEN BÉRELHETŐ?

Hosszú évekig a bérelhető az egyedi ellentéte volt, így sokan hajlamosak a mai napig is arra, hogy egyedinek nevezzék azt a webáruházi rendszert, amit nem bérelhető konstrukcióban "árulnak". Ettől persze még nem biztos, hogy tényleg egyedi. Ráadásul mitől egyedi a webáruház? A megjelenésétől? az arculati elemektől? Mert megjelenésében egy bérelhető webáruház is lehet egyedi!

Nem könnyű tehát a dolgunk, de egy biztos: mindegyik cég el akar adni minimum egy webáruházat a jó tanácsra vágyók számára.

 

8 ÉVNYI INTERNETES KERESKEDŐI TAPASZTALATTAL

a hátam mögött néhány dolgot biztosan másképpen látok. Évről évre nyomon követhettem a webáruház fejlesztők éppen aktuális látásmódját és "munkásságát" a tőlük kapott ajánlataik, konferencia előadásaik, illetve az általuk fejlesztett webáruház motor használata révén.

 

FÜGGETLENÜL

ezektől a cégetől tudok véleményt alkotni arról, hogy milyen szempontokat érdemes szem előtt tartanunk, amikor évekre elkötelezzük magunkat egy megoldás mellett. A több részből álló e-mail útikalauz tartalmaz egy döntést segítő "leckét" is a webáruházi megoldás kiválasztását segítendő. Az ÚTIKALAUZ webáruházasoknak sorozat részeit itt kérheti:

Kérem az ÚTIKALAUZT e-mailben!

Már megint foglalkoznom kellene a webáruházzal is!

Meg kellene csinálni ... !
Jó lenne átgondolni ... !
Be kellett volna állítani ... !
Ki kellene találni ... !
Fel kell tölteni ... !
Valamikor már ideje lenne aktualizálni ... !
Már régen le kellett volna cserélni ... !
Na igen! De ki és mikor?
Webáruház figyelmeztetés!
Az Ön webáruházának menedzserre van szüksége! Felveszi a kapcsolatot a webáruház menedzserrel?

Blogértesítő

Szívesen küldök értesítőt az új blog bejegyzésekről, csak kérnie kell!

Nevem
E-mail címem
Email még egyszer

Az adatvédelemről itt olvashat!


Én és a Facebook

Én és a Google+

Google+