HOGYAN TOVÁBB?

Van egy webáruházam! És most?

Sokan úgy gondolják, hogy „feltöltöm a termékeket a webshopba és már mehet is a dolog”. Ekkor kerül a potenciális vásárló például olyan helyzetbe, hogy talált olyan terméket a webáruházban, amit akár szívesen meg is venne, de fogalma sincs kitől és hogyan jut el hozzá az áru.

Egyébként is gyakran esünk abba a hibába mi kereskedők, hogy a termékekkel többet foglalkozunk, mint a vásárlókkal. Egy webáruházban – ahol sok minden másképpen történik, mint egy hagyományos boltban – a termék csak ez egyik összetevője a sikeres vásárlásnak. A bizalom, a könnyű használhatóság, a megrendelés leadásának lépései, a szállítási módok, a fizetési lehetőségek és még egy sor más szempont, legalább olyan súllyal szerepelnek egy vásárlási döntésben, mint maga a termék!

Ezért nem csak a termék adatbázist kell nagy gondossággal elkészíteni, hanem meg kell tervezni azokat felületeket, ahol a vásárlók mozognak és lépésről lépére meg kell tervezni a vásárlási folyamatot. A webáruház elindításának ebben a fázisában is jól jöhet, olyan internetes kereskedő segítsége, aki már teljesített néhány ezer megrendelést.

Már megint foglalkoznom kellene a webáruházzal is!

Meg kellene csinálni ... !
Jó lenne átgondolni ... !
Be kellett volna állítani ... !
Ki kellene találni ... !
Fel kell tölteni ... !
Valamikor már ideje lenne aktualizálni ... !
Már régen le kellett volna cserélni ... !
Na igen! De ki és mikor?
Webáruház figyelmeztetés!
Az Ön webáruházának menedzserre van szüksége! Felveszi a kapcsolatot a webáruház menedzserrel?

Blogértesítő

Szívesen küldök értesítőt az új blog bejegyzésekről, csak kérnie kell!

Nevem
E-mail címem
Email még egyszer

Az adatvédelemről itt olvashat!


Én és a Facebook

Én és a Google+

Google+